Terve blogini. Vaikkei täällä kukaan käy (kuin minä pällistelemässä kuinka yksitoikkoista elämäni onkaan), tilitän täällä nyt pahaa oloani ja kuinka päiväni kyti koko ajan syvällä jossain.
Syksyni on pilalla, en näekään mm kolmanneksi parasta nettikaveria, vaikka kuinka haluaisin. Rahat ei riitä. Lisäks meille tuli tänään riitaa. .___. Tosiaan, kun pidän siitä tyypistä aivan mielettömästi kaverina, en haluais et me kränättäis kaikesta. Se jättää niin yksinäiseks.

Tuntuu kun kaikki mesessä poissa-tilassa olevat karttais mua.
Ehkä se onkin niin. Ehkä mä olenkin pelkkä pieni idiootti ja mun sisällä on suurempi idiootti joka on yrittämäs tulla ulos. En kyl anna sille tietä. Tai sit mä luovutan. Mä en jaksa.

PS. ärrrhh !!!! toi otsikko häiritsee mua ihan liikaa >___>; pakko vaihtaa se. joskus.