Väsyttää vähän, ei kuitenkaan paljoa. Menin nukkumaan jopa ennen tätä uutta päivää, joskus kaksikymmentä vaille kaksitoista, ei se niin tarkkaa ole. Jos pyöristäisin, olisin nukkunut joko 7 tuntia (vau, kahdesta tunnista viisi eteenpäin, olenpa muuten aika etevä matikassa) tai seitsemän ja puoli. Ääh, ei sillä väliä ole, tai itse asiassa on, mutta .. ääh, antaa olla. Nukun niin paljon kun nukun, ei voi mitään. Voipas, tiedän kyllä sen mutta en tee asialle mitään. Sitä paitsi, muut nukkuvat paaljon vähemmän kuin minä. Tai no, neljä tuntia sinne tänne, minä sentään menen unosille arkipäivisin aikasemmin kuin mitä teen lomapäivisin.

Oli pakko katsoa aamulla Neloselta tulevat lastenohjelmat. Ovatpa nuo muuttuneet, tyhmempään suuntaan tietenkin. Olen aivan suruissani, kun kuulin, että MUUMIT, lapsien tv-historian parhain sarja, ei enää tule yletv kakkoselta. Minä aioin jo meilata sinne ja vaatia muumeja takaisin. Onhan se pakko, muumimukinikin ovat jo historiaa veljeni heitettyä ne kiukuspäissään lattialle. :(
Kim Possiblen tunnusmusiikki taas alkoi ikävästi soida päässäni 'plipliplipliplii soita tekstaa pistä mulle viestii pliplipliplipliii kim possiblee tidditidiitdii mikä tilanne?' .__. Huah, ja Sabrina Teininoita... Khrmm... Joo, aivan... se on... omanlaatuisensa. Ainakaan suomalaiset eivät ole ehtineet duppaamaan ääniä englannin päälle, silloin oisin jo vaihtanut kanavaa, tuli sieltä uutisia tai jotain, kunhan ei suomiduppauksia! Alpo ja Turo... nojaa, Turo oli kiva nalle mutta Alpon katseleminen (ja kuunteleminen) alkoi lähinnä vituttaa minua. No mutta, lastenohjelmistakin sain kyhättyä jonkinlaisen kertomusosion.. :D

Salatut elämät ovat muuten menneet aivan tyhmiksi. Ismon potkaisisin pois ohjelmasta ja äkkiä. Olen lopettamassa salkkareiden seuraamista, sillä se on aivan tyhmä. Kohta siitäkin tulee varmaan päivien viemää kakkonen. Ei sillä, minä seuraan Päivien viemääkin.
Tuhkimotarina on muuten älyttömän hyvä sarja! Minä tosiaan unohdan välillä katsoa sen ja ketuttaa, kun subtv:n sivuille on laitettu tekstittömät jaksot.

Internet-kaverit ovat mielestäni vähän mukavempia kuin IRL, heihin voi luottaa ja tällei, mutta IRL-kaverit... ääööhh he lavertelevat salaisuuksiani kaikille, jos joskus jotai kerron ees.

ps. en osaa kirjottaa kirjakielellä, kattokee ny, rumaa !