kai, yutaka uke, the gazettE.
paras rumpali. rakas. eikä kenenkään muun. fanittaa muut sitä saa mut mä rakastan sitä.

no eikä. oon vaan hirveen omistushaluinen. ja kai on mulle supertärkee, enemmän.

No mutta, päivä mennyt tylsästi, ei tosin tullut tylsimmistä aineista läksyä (lukuunottamatta englantia, kouluaineena se on kuolettavan tylsä, mutta muuten ei), mutta huomenna uskonnon koe (ja pakko harjoitella, en halua laskea ysiä ollenkaan ;< !)
Tein tänään loppuun kisatyöni, jankkasin opettajalle että en halua lähettää sitä osuuspankkiin (vaikka palkintona onkin mahtavat viisi sataa euroa), koska en itse ole siihen ollenkaan tyytyväinen ;<< kaverini tekele on paljon hienompi, mutta jotenkin minua ottaisi päähän jos hän sattuisi voittamaan, sillä tämän hevoset juoksevat raveissa rahaa ja ystäväni tuntuu saavan kaikkea (minäkin jouduin kannettavan ostaa omilla rahoillani, tuo sai hp:n superkannettavan, yli tonniviissataa maksavan kannettavan joululahjaksi, lisäksi hänellä on jättitramppa jossa hän hyppii kaiket päivät kun olen heillä ja käskee minua kiikuttamaan limsaa meille etc) mutta.... sitten voittaa jos voittaa.

alan suunnittelemaan salametsälle ulkoasua, tai ehkäpä toteutan varjopiilolle tekemäni pohjan.. joo, tosiaan, viimeinen olisi hyvä. heihei.

PS. mua häiritsee kun aoin (vasemmanpuoleisin) silmät ei näy. pitäis varmaan tehdä uus !