pakko kirjoittaa edes pieni lause, yksi tai kaksi, sananen jokunen tai jotain muuta. väsyttää mielettömästi.
tämä päivä mennyt ihan jees, mutta jotain parantamista silti on viikonlopun pituudessa. miksi h*lvetissä se on näin lyhyt ?!

mutta. uni alkaa tulla jo ja voisi mennä nukkumaan, enpä minä taaskaan pyöri sängyssä ja telo itseäni esimerkiksi putoamalla sängystä. äiti ihmetteli että mitä minä koluan yläkerrassa. ''tipuin vaan sängystä'', tuhisin aamupalalla. murot oli pahoja ja maito oli vanhaa. kas, olen tulossa sokeaksikin, olin aivan lukevinani maitopurkin kyljestä päivämäärän 18/3/07. se olikin 16/3. en edes erehtynyt, paljoa. mutta onnekseni se oli vain pari päivää vanhaa, tosin olihan se jököttänyt keittiön pöydän päällä. minä kun luulin että äiti oli sen siihen aamulla laittanut kun teetä hörppi. pitäisi muistaa kysyä aina.

saarioisten kinkkupitsa on pahaa. metripizza, hawaiji semmoinen on hyvää. ostakaa jälkimmäistä.